Bir şeyler oluyor…
Kayboluyorum…
Sonsuzlukta mı
Hiçlikte mi
Bilmiyorum
Bilemiyorum…
Bir girdaptayım
Çıkamıyorum …
Hem boğuluyorum
Hem canıma can ekleniyor…
Ne oluyor
Ne oluyorum….
Çılgınca tuşlarda dolaşmak istiyor beynim
Kalbim
Başka telden çalıyor…
Ne oluyor
Anlamıyorum!………
Gitmek
Gitmek istiyorum…
Uzaklara
Çooooooook uzaklara…
Kimsenin olmadığı
Acının
Üzüntünün
Sevgisizliğin olmadığı yerlere…
Kaçmak…
Kaçmak istiyorum…
Artık dayanamıyorum…
Yorgunum…
Çooook yorgunum beee…
Çooook yorgunum…
Beynim mola istiyor…
Aldırmam gerek bu mereti…
Nasıl olsa beyinsizlerin dünyasında yaşıyorum…
Yüreğim!..
Ah o yüreğim…
Hep gülmek,
Hep sevmek,
Hep vermek istiyor…
Ama
En çok ta
Özgürce dağlarda koşmak istiyor…
Kaybolmuyorum demek ki!..
Köyceğiz
14 Kasım 2018, 19.10