BİR ŞEYLER OLUYOR
BİR ŞEYLER OLUYOR

BİR ŞEYLER OLUYOR

Bir şeyler oluyor…

Kayboluyorum…

          Sonsuzlukta mı

                    Hiçlikte mi

Bilmiyorum

Bilemiyorum…

          Bir girdaptayım

                   Çıkamıyorum …

Hem boğuluyorum

          Hem canıma can ekleniyor…

Ne oluyor

                Ne oluyorum….

Çılgınca tuşlarda dolaşmak istiyor beynim

Kalbim

                                Başka telden çalıyor…

Ne oluyor

                Anlamıyorum!………

Gitmek

                Gitmek istiyorum…

Uzaklara

                                                Çooooooook uzaklara…

Kimsenin olmadığı

                Acının

                                Üzüntünün

                                                Sevgisizliğin olmadığı yerlere…

Kaçmak…

                Kaçmak istiyorum…

Artık dayanamıyorum…

Yorgunum…

Çooook yorgunum beee…

          Çooook yorgunum…

                    Beynim mola istiyor…

Aldırmam gerek bu mereti…

          Nasıl olsa beyinsizlerin dünyasında yaşıyorum…

Yüreğim!..

                Ah o yüreğim…

Hep gülmek,

                Hep sevmek,

                                Hep      vermek istiyor…

Ama

En çok ta

Özgürce dağlarda koşmak istiyor…

Kaybolmuyorum demek ki!..

 

 

Köyceğiz

14 Kasım 2018, 19.10

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir